کد خبر : 208695
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 - 21:37

توقیف خودرو حامل ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در رودبار

توقیف خودرو حامل ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در رودبار

به گزارش ایلنا از رودبار، سردار عزیزالله ملکی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت ۲ قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی با بیان اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از انجام

توقیف خودرو حامل ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در رودبار

به گزارش ایلنا از رودبار، سردار عزیزالله ملکی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت ۲ قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از انجام تحقیقات از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند، افزود: پس از اقدامات فنی صورت گرفته مشخص شد، متهمان در حوزه استحفاظی شهرستان رودبار با یک دستگاه خودرو نیسان در حال انتقال مواد مخدر هستند.

فرمانده انتظامی استان گیلان ادامه داد: پلیس با حضور نامحسوس در محور مورد نظر خودرو این افراد را شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن ۳۰ کیلوگرم ماده روانگردان از نوع حشیش را کشف کرد.

سردار ملکی تصریح کرد: قاچاقچیان ۳۳ و ۳۵ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی تغییر مصرف مواد مخدر از سنتی به سمت مخدر صنعتی را تهدیدی برای جوانان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

سردار ملکی اضافه کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با مجموعه انتظامی است.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

متن ریپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح