کد خبر : 208791
تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1402 - 20:02

صادرات ۴۱۷ میلیون دلار کالا از گلستان

صادرات ۴۱۷ میلیون دلار کالا از گلستان

به گزارش ایلنای گلستان، درویش علی حسن زاده اظهار کرد: طی ۲۲ ماه اخیر ۴۱۷ میلیون دلار صادرات از استان گلستان انجام شده است و در این دولت در حوزه توسعه روابط تجاری اقدمات موثری شده است.کشورهای هدف صادراتی استان از ۲۵ کشور به ۳۳ کشور ارتقاء یافته است. وی خاطرنشان: از ۳۳ کشور هدف

صادرات ۴۱۷ میلیون دلار کالا از گلستان

به گزارش ایلنای گلستان، درویش علی حسن زاده اظهار کرد: طی ۲۲ ماه اخیر ۴۱۷ میلیون دلار صادرات از استان گلستان انجام شده است و در این دولت در حوزه توسعه روابط تجاری اقدمات موثری شده است.کشورهای هدف صادراتی استان از ۲۵ کشور به ۳۳ کشور ارتقاء یافته است.

وی خاطرنشان: از ۳۳ کشور هدف صادراتی گلستان ۱۰ کشور اروپایی، خواستار محصولات تولیدی گلستان هستند.تمام تلاش ما این است تا رقم صادرات محصولات گلستان را در انتهای سال ۱۴۰۴ به ۵۰۰ میلیون دلار برسانیم.

وی گفت: با توجه به اهمیت صادرات در توسعه کشور باید به نیاز فعالان این بخش و رفع مشکلات آنها بیش از گذشته توجه شود.

حسن زاده افزود: افزایش هزینه حمل و نقل کالاهای صادراتی و نامناسب بودن ناوگان حمل و نقل محصولات غذایی از جمله چالش های اصلی توسعه صادرات و افزایش ارزآوری در گلستان به شمار می رود که باید برای رفع آنها چاره ای اندیشیده شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

متن ریپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح