کد خبر : 208798
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1402 - 2:31

همکاری واحدهای صنعتی زمینه اتفاقات بزرگ در فرهنگ قزوین را فراهم می‌کند

همکاری واحدهای صنعتی زمینه اتفاقات بزرگ در فرهنگ قزوین را فراهم می‌کند

به گزارش ایلنا، فاطمه محمدبیگی با حضور در کارخانه نفیس نخ واقع در شهرک صنعتی لیا استان قزوین، در رابطه با استفاده از ظرفیت ماده ۱۷۲ قانون مالیات‌های مستقیم و همچنین مسئولیت اجتماعی واحدهای صنعتی و تولیدی در حمایت از فرهنگ، رایزنی و تبادل نظر کرد. مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین عنوان کرد: امروزه کتابخانه‌های

همکاری واحدهای صنعتی زمینه اتفاقات بزرگ در فرهنگ قزوین را فراهم می‌کند

به گزارش ایلنا، فاطمه محمدبیگی با حضور در کارخانه نفیس نخ واقع در شهرک صنعتی لیا استان قزوین، در رابطه با استفاده از ظرفیت ماده ۱۷۲ قانون مالیات‌های مستقیم و همچنین مسئولیت اجتماعی واحدهای صنعتی و تولیدی در حمایت از فرهنگ، رایزنی و تبادل نظر کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین عنوان کرد: امروزه کتابخانه‌های عمومی دیگر تنها مکانی برای امانت کتاب نیستند بلکه باشگاهی برای فعالیت‌های متنوع و مفید فرهنگی، اجتماعی و آموزشی به شمار می‌روند که برای توسعه خدمات، نیازمند همراهی سایر دستگاه‌ها و مجموعه‌ها هستند.

وی از پشتیبانی  شرکت‌های صنعتی که با نگاه دلسوزانه نسبت به کتاب و  کتابخانه‌های عمومی موجب افزایش انگیزه فعالان حوزه فرهنگ در توسعه خدمات می‌شوند، قدردانی کرد.

مدیرعامل این مجموعه تولیدی هم با تاکید بر اهمیت مطالعه و کتابخوانی گفت: این شرکت به صورت مستمر جلسات معرفی و خلاصه نویسی کتاب را برای کارکنان برگزار می‌کند و توجه به امر مطالعه مفید، همواره از دغدغه‌های ما بوده است.

هادی غنچه ادامه داد: اعتقاد راسخ داریم افرادی که مطالعه بیشتر دارند بهتر می‌توانند در حوزه کاری خود موفق شده و گام‌های اثرگذاری بردارند، به همین دلیل حمایت از کتاب و کتابخوانی را جزء مسئولیت‌های مهم اجتماعی خود می‌دانیم.

وی یادآور شد: کتابخانه‌ها می‌توانند زمینه‌ساز برداشتن گام‌های  بلندتری برای توسعه پایدار کشور باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

متن ریپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح