کد خبر : 208828
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 21:42

هیچ نگرانی و معطلی برای جابجایی زائرین در مرز مهران وجود ندارد

هیچ نگرانی و معطلی برای جابجایی زائرین در مرز مهران وجود ندارد

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، حسن بهرام نیا با اشاره به تردد روان و جابجایی بدون معطلی زائران از پایانه شهید سلیمانی مهران اظهار داشت: تا امروز حدود دو میلیون و سیصد هزار تردد در این پایانه ثبت شده که یک میلیون و ۵۰۰ هزار تردد مربوط به عزیمت زائران و بیش از ۸۰۰ هزار

هیچ نگرانی و معطلی برای جابجایی زائرین در مرز مهران وجود ندارد

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، حسن بهرام نیا با اشاره به تردد روان و جابجایی بدون معطلی زائران از پایانه شهید سلیمانی مهران اظهار داشت: تا امروز حدود دو میلیون و سیصد هزار تردد در این پایانه ثبت شده که یک میلیون و ۵۰۰ هزار تردد مربوط به عزیمت زائران و بیش از ۸۰۰ هزار تردد در مسیر بازگشت است.

بهرام نیا گفت: خوشبختانه به دلیل مدیریت صحیح ناوگان حمل و نقل و همکاری صمیمانه و سازنده دستگاه‌های اجرایی نظیر پلیس راهور، راهداری، نیروی انتظامی، بازرسی و تعزیرات استان، هیچ گونه مشکلی در بحث جابجایی مسافران این پایانه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: حدود هزار و صدو چهل و پنج دستگاه اتوبوس و بیش از ۷۰ دستگاه ون امر جابجایی زائران اربعین به استان‌های دور و نزدیک را برعهده دارند. هم چنین بازرسان تعزیرات و حمل و نقل استان به صورت لحظه‌ای بر نرخ کرایه‌ها و مدیریت زمان در این پایانه نظارت دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

متن ریپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح