کد خبر : 208848
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 16:35

اپل در حال کار بر روی برنامه Apple TV بازطراحی شده، ممکن است با به‌روزرسانی tvOS 17.2 وارد شود: گزارش

اپل در حال کار بر روی برنامه Apple TV بازطراحی شده، ممکن است با به‌روزرسانی tvOS 17.2 وارد شود: گزارش

به گزارش استاندارد نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ طبق گزارش بلومبرگ، اپل در حال کار بر روی نسخه اصلاح شده برنامه Apple TV خود است که نحوه ظاهر و عملکرد برنامه پخش ویدئو را در جعبه تلویزیون هوشمند این شرکت تغییر خواهد داد. کاربران می توانند تغییر رابط را به شیوه ای شبیه رابط

Apple Working on Redesigned Apple TV App, Might Arrive With tvOS 17.2 Update: Report

به گزارش استاندارد نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ طبق گزارش بلومبرگ، اپل در حال کار بر روی نسخه اصلاح شده برنامه Apple TV خود است که نحوه ظاهر و عملکرد برنامه پخش ویدئو را در جعبه تلویزیون هوشمند این شرکت تغییر خواهد داد. کاربران می توانند تغییر رابط را به شیوه ای شبیه رابط سرویس های رقیب ببینند. طبق گزارش‌ها، این شرکت برنامه Apple TV را تنها راه اجاره و خرید فیلم در این پلتفرم خواهد کرد و برنامه‌های اختصاصی خود را که عملکردهای مشابهی را در دستگاه ارائه می‌دهند، حذف خواهد کرد.

بلومبرگ گزارش می دهد که اپل در حال طراحی مجدد برنامه Apple TV خود با یک پنل کناری جدید تراز چپ است که به کاربران امکان می دهد از بین دسته های مختلف انتخاب کنند. این امر طراحی برنامه Apple TV را با سایر برنامه‌های Netflix، Prime Video آمازون و سایر سرویس‌های استریم که از همان طراحی برای پیمایش دسته‌های مختلف برای نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌ها استفاده می‌کنند، منطبق می‌کند.

جدا از رابط کاربری بازطراحی شده، طبق گزارش ها، اپل در حال کار بر روی ساده کردن فرآیند اجاره یا خرید محتوا در این پلتفرم است. در حال حاضر، کاربران می‌توانند با باز کردن برنامه Apple TV یا از طریق برنامه‌های iTunes برای هر دو نوع محتوا، برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی را در Apple TV خریداری یا اجاره کنند. به عنوان بخشی از تجربه بازطراحی شده، اپل این برنامه های iTunes را حذف خواهد کرد.

این بدان معناست که کاربران به زودی باید از طریق برنامه Apple TV اقدام به خرید یا کرایه برنامه های تلویزیونی و فیلم کنند، در حالی که کاربرانی که قبلاً از طریق برنامه iTunes Store در iPhone یا iPad خود اقدام به خرید یا اجاره محتوا می کردند نیز باید از برنامه Apple TV استفاده کنند. همانطور که شرکت کوپرتینویی به دنبال ساده کردن روند اجاره یا خرید فیلم ها و برنامه های تلویزیونی در این پلت فرم است.

طبق گزارش ها، این تغییرات در ماه دسامبر توسط اپل منتشر خواهد شد. در حالی که گزارش بلومبرگ نشان نمی‌دهد که کدام نسخه از tvOS 17 اپل با رابط بازطراحی‌شده عرضه می‌شود، جدول زمانی نشان می‌دهد که اپل می‌تواند رابط اصلاح‌شده و تغییراتی را در خرید با به‌روزرسانی tvOS 17.2 ارائه کند، که احتمالاً در دسامبر عرضه می‌شود. .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

متن ریپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح