کد خبر : 206920
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 دی 1401 - 21:28

دانلود زیرنویس فیلم Nice View 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Nice View 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Nice View 2022 زیرنویس فیلم نمای زیبا یک فیلم کمدی-درام چینی محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی ون مویه است. این دومین فیلم بلند ون است. این داستان عمدتاً داستان مرد جوانی به نام جینگ هائو را روایت می کند که برای نجات خواهرش، ناامیدانه از فرصتی که برای راه اندازی کسب و کار

دانلود زیرنویس فیلم Nice View 2022 زیرنویس فیلم نمای زیبا یک فیلم کمدی-درام چینی محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی ون مویه است. این دومین فیلم بلند ون است. این داستان عمدتاً داستان مرد جوانی به نام جینگ هائو را روایت می کند که برای نجات خواهرش، ناامیدانه از فرصتی که برای راه اندازی کسب و کار پیدا کرده استفاده می کند، سرنوشت خود را تغییر می دهد و اطرافیانش را تحت تأثیر قرار می دهد. این فیلم در اکتبر ۲۰۲۱ تکمیل شد و در ۱ فوریه ۲۰۲۲ (اولین روز سال نو چینی) در سرزمین اصلی چین اکران شد. این فیلم بیش از ۲۱۱ میلیون دلار فروخت و نهمین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۲ شد. چین «نمای خوب» را برای بهترین فیلم بلند بین‌المللی جوایز اسکار ارائه کرد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Nice View 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Nice View 2022 جینگ هائو ۲۰ ساله به شنژن آمد تا تنها با خواهر کوچکش زندگی کند. خواهر و برادرها زندگی گرم و در عین حال سختی دارند. در تلاش برای پرداخت هزینه جراحی گران قیمت خواهرش، جینگ هائو به طور اتفاقی فرصتی را به دست می آورد و فکر می کند که زندگی بهتری در راه است، اما به طور غیر منتظره با یک شکست جدی روبرو می شود. تحت فشار زمان و پول، جینگ هائو که هیچ راهی برای خروج ندارد، تصمیم می گیرد یک قمار ناامید کننده را انجام دهد. آیا این می تواند بارقه امید را برای زندگی عادی پریشان او روشن کند؟

دانلود زیرنویس فیلم نمای زیبا ۲۰۲۲ در ۵ آگوست ۲۰۲۱، مشخص شد که جکسون یی نقش اول دومین فیلم بلند ون مویه را بر عهده خواهد داشت. اولین فیلم این کارگردان مردن برای زنده ماندن است. خدمه و بازیگران که در شنژن و در تابستان و پاییز فیلم‌برداری شده‌اند، دو بار تجدید حیات کووید-۱۹ و چهار طوفان را تحمل کرده‌اند. علیرغم وجود بارندگی طبیعی کافی، از باران مصنوعی استفاده شد تا بر اساس نیاز و دید خود آن را کنترل کنند. فیلمبرداری در ۸ اکتبر ۲۰۲۱ به پایان رسید.

زیرنویس فیلم Nice View 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Nice View 2022 نیس ویو به یکی از محبوب ترین افراد صنعت فیلم چین تبدیل شده است که تیتر اخبار رسانه های اجتماعی را به خود اختصاص داده است. این فیلم در آخر هفته افتتاحیه از رتبه پنجم به سوم رسید و ۱۰۴.۴ میلیون دلار فروخت.

زیرنویس Nice View 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم نمای زیبا ۲۰۲۲ برخی از منتقدان فیلم را به‌عنوان «یکی از بهترین تولیدات داخلی در سال‌های اخیر که بر رویاها، تلاش‌ها و احساسات مردم عادی در یک پس‌زمینه تاریخی عظیم تمرکز دارد» تحسین کردند. با «تکنیک‌های پیچیده و [طرح] قانع‌کننده»، تجربه ساخت فیلم‌های مشابه در آینده را فراهم می‌کند. این فیلم «همچنین ادای احترام به مردم عادی است که در پیشرفت و توسعه چشمگیر کشور در چند دهه گذشته سهیم بوده اند».

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

متن ریپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح