کد خبر : 208870
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1403 - 11:51

کارگردانان «جیغ» از اینکه نمی‌توانند این فرنچایز را تا انتها بسازند، ناامید هستند

کارگردانان «جیغ» از اینکه نمی‌توانند این فرنچایز را تا انتها بسازند، ناامید هستند

  به گزارش وبسایت دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده در سال ۲۰۲۲، پس از گذشت بیش از یک دهه از آخرین فیلم از مجموعه فیلم‌های «جیغ» به کارگردانی وس کریون، کارگردانان مت بتینلی-اولپین و تایلر ژیلت، که با نام رادیو سایلنس شناخته می‌شوند، جان دوباره‌ای به فرنچایز «جیغ» بخشیدند. آن‌ها با ترکیب

 

به گزارش وبسایت دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده در سال ۲۰۲۲، پس از گذشت بیش از یک دهه از آخرین فیلم از مجموعه فیلم‌های «جیغ» به کارگردانی وس کریون، کارگردانان مت بتینلی-اولپین و تایلر ژیلت، که با نام رادیو سایلنس شناخته می‌شوند، جان دوباره‌ای به فرنچایز «جیغ» بخشیدند. آن‌ها با ترکیب شخصیت‌های قدیمی و جدید، ستارگان اصلی مانند سیدنی پرسکات (با بازی نو کمبل)، دیویی رایلی (با بازی دیوید آرکتی) و گیل وترز (با بازی کورتنی کاکس) را در کنار گروهی از بازیگران جدید به نمایش گذاشتند. این فیلم بلافاصله در گیشه به موفقیت رسید و به طور واضح نشان داد که طرفداران مشتاق دیدن فیلم‌های بیشتری از این فرنچایز ترسناک هستند. با اوج گرفتن موفقیت این عنوان، کمپانی پارامونت پیکچرز چراغ سبز ساخت قسمت ششم را روشن کرد. قسمت ششم «جیغ» نیز به موفقیت رسید و مخاطبان منتظر بودند تا بفهمند چه زمانی ساخت «جیغ ۷» آغاز می‌شود.

شایعات زیادی در جریان بود و تقریباً همه (از جمله بازیگران) در مورد زمان شروع تولید «جیغ ۷» گمانه‌زنی می‌کردند. اما اولین خبری که در مورد هفتمین قسمت این فرنچایز منتشر شد، آن چیزی نبود که انتظارش را می‌کشیدیم. اعلام شد که گillett و بتینلی-اولپین به دلیل تداخل برنامه‌ریزی با فیلم ترسناک دیگرشان، «ابیگیل»، کارگردانی این قسمت را برعهده نخواهند گرفت. استودیو اسپای‌گلاس مدیا قصد داشت هر چه زودتر ساخت «جیغ ۷» را آغاز کند. در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر، ژیلت در مورد این فقدان با حسرت صحبت می‌کند و می‌گوید: «ما خیلی هیجان‌زده بودیم»، در حالی که بتینلی-اولپین با خنده حرف‌های او را تأیید می‌کند.

 

پس از خروج آن‌ها، کریستوفر لاندون، کارگردان فرنچایز «روز مرگت مبارک»، به عنوان کارگردان جایگزین انتخاب شد و به نظر می‌رسید همه چیز دوباره به روال عادی خود بازگشته است، اما اینطور نبود. تنها چند ماه پس از اعلام لاندون به عنوان کارگردان جدید، تغییرات عظیمی در این فرنچایز رخ داد که آینده آن را به خطر انداخت. اولین ترک روی دیوار زمانی ایجاد شد که استودیو اسپای‌گلاس مدیا، ملیسا باررا، یکی از بازیگران اصلی بازسازی‌شده را پس از به اشتراک گذاشتن موضع طرفداری از فلسطین در شبکه‌های اجتماعی، از پروژه اخراج کرد. تقریباً بلافاصله پس از این اعلام، جنا اورتگا، همبازیگر باررا، اعلام کرد که به دلیل تداخل برنامه‌ریزی با فصل دوم سریال موفق نتفلیکس خود، «ونزدی»، بازنخواهد گشت. 

 

برنامه‌های اولیه برای ملیسا باررا در جیغ ۷ 

پیش از اینکه کارگردانی «جیغ ۷» از دست بتینلی-اولپین و ژیلت خارج شود، آن‌ها برنامه‌ای برای شخصیت سام کارپنتر با بازی ملیسا باررا داشتند.

سام کارپنتر که در فیلم «جیغ» (۲۰۲۲) معرفی شد، به‌عنوان شخصیت مثبت داستان، سایه‌ای از تاریکی را نیز به همراه داشت. همانطور که مخاطبان متوجه شدند، او دختر بیلی Loomis با بازی اسکیت اولریچ بود. اولریچ اخیراً درباره‌ی برنامه‌ی این تیم برای دادن یک خط داستانی سه قسمتی به سام صحبت کرده بود، موضوعی که کارگردانان اصلی نیز در مصاحبه‌ی خود به آن اشاره کردند.

بتینلی-اولپین می‌گوید: «ما از اینکه داستان سام کارپنتر ناتمام باقی می‌ماند، ناراحت خواهیم شد.» با این حال، او جنبه‌ی مثبتی را نیز می‌بیند و اضافه می‌کند: «اما از نظر ما، «جیغ ۶» را به گونه‌ای طراحی کرده‌ایم که داستان به طور کامل به پایان برسد.» 

 

مشکلات «جیغ ۷» همچنان ادامه دارد

مشکلات «جیغ ۷» همچنان ادامه دارد. پس از اخراج ملیسا باررا و خروج جنا اورتگا از پروژه، و همچنین جدایی کارگردانان اصلی، مت بتینلی-اولپین و تایلر ژیلت، در ماه دسامبر، خبر دیگری همه را شوکه کرد: کریستوفر لاندون، کارگردان جدید، نیز از این پروژه کناره‌گیری کرد.

 

دلیل خروج ناگهانی لاندون به طور کامل مشخص نیست. به نظر می‌رسد حتی خود کارگردانان قبلی و ملیسا باررا نیز از این تصمیم ناگهانی متعجب شده‌اند.

 

بتینلی-اولپین می‌گوید که او و ژیلت با لاندون همدردی کرده‌اند و باررا نیز با ناباوری می‌گوید: «واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. او برای کارگردانی این فیلم بسیار هیجان‌زده بود و ایده‌های عالی‌ای داشت، بنابراین این موضوع مرا ناراحت می‌کند.»

 

در حال حاضر، ساخت «جیغ ۷» با بازی نو کمبل در نقش سیدنی پرسکات و کارگردانی کوین ویلیامسون، خالق فرنچایز، در حال انجام است. پروژه جدید بتینلی-اولپین و ژیلت با عنوان «ابیگیل» که ملیسا باررا و بازیگران سرشناس دیگری در آن حضور دارند، در تاریخ ۱۹ آوریل اکران خواهد شد. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

متن ریپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح